لوگو خدمات کامپیوتری

ویندوزیار

حل مشکل با یک تماس

آدرس ما

سراسر ایران

پشتیبانی و راه اندازی تلفن سانترال در اسلامشهر

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

تهران - شهرک صنعتی نصیرشهر

info@windowsyar.com

همه روزه از 7 صبح الی 22

پشتیبانی و راه اندازی تلفن سانترال در اسلامشهر
212
۲۸ دی ۱۴۰۱
بهنام علی نسب

پشتیبانی و راه اندازی تلفن سانترال در اسلامشهر

این روزها برای برقرار کردن  ارتباط تلفنی داخلی شرکت ها هزینه بسیاری لازم است اگر بخواهید برای هر بخش یا هر کارمندی خط تلفن مجزا خریداری نمایید. سیستم تلفنی لوکال که به آن تلفن سانترال یا تلفن مرکزی می گویند، قابلیت فراهم آوردن شماره داخلی به تعداد مورد نیاز شمارا دارد بطوری که کارمندان داخل یک شرکت بتوانند به صورت رایگان با دیگر همکاران خود ارتباط تلفنی برقرار کنند.خدمات پشتیبانی و راه اندازی تلفن سانترال در اسلامشهر، یکی از چندین خدمات ارائه شده توسط ویندوز یار برای شرکت های محدوده اسلامشهر است.

از مهمترین قابلیتهای  سیستم تلفن سانترال پاناسونیک، می توان به سیستم تلفن گویا اشاره کرد بطوری که اگرشخصی خارج از شرکت یا مجموعه با شماره های شما تماس برقرار کند بعد از پیام خوش آمدگویی امکان قابلیت انتخاب بخش موردنظر جهت اتصال را به شخص می دهد.

هر مکانی که یک یا چند خط ورودی دارد و می خواهد چند خط داخلی نیز داشته باشه نیاز به یک سانترال دارد. این امکان با راه اندازی  و نصب سانترال بر روی خطوط شهری مجموعه های مختلف قابل بهره برداری است. برای پیاده سازی سیستم سانترال احتیاجی به  خطوط تلفن  خاص نیست و می توانید بر روی  خطوط  تلفن  معمولی شهری خود از این دستگاه بهره ببرید.

مزایای تلفن سانترال پاناسونیک

برای راه اندازی و نصب تلفن سانترال می توان با توجه ظرفیت و یا نحوه برقراری ارتباط بین داخلی ها تقسیم بندی کرد. اهمیتی ندارد که مجموعه ی شما کوچک است یا بزرگ , می توانید بر اساس نیاز خود بین سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و پر ظرفیت انتخاب کنید و دستگاه را بر اساس نیاز و تعداد  خطوط شهری  و داخلی خود نصب و راه اندازی کنید.

دستگاه های سانترال پاناسونیک در دو نوع تحت شبکه و غیر تحت شبکه طراحی شده اند و شما می توانید بر اساس نیاز و سیاست های کاری خود از بین آن ها انتخاب کنید. برای انتخاب و خرید سانترال پاناسونیک  و همچنین راه اندازی حتما نیاز به مشورت با فرد متخصص است. باید خط تلفن سانترال  و بستر های کابلی موجود در شرکت، ظرفیت مجموعه , مساحت و زیر ساخت های دیگر بررسی شود و بعد نسبت به خرید تلفن سانترال مناسب اقدام شود.

با استفاده از این دستگاه می توانید در منابع شرکت صرفه جویی کنید و با قیمتی مناسب قابلیت های بسیاری را در  ارتباطات تلفنی  خود بهره برداری کنید, همچنین  سانترال پاناسونیک  می تواند امنیت خطوط و تماس های شما را تضمین کند.  سانترال پاناسونیک  نه تنها می تواند نیاز ارتباطی امروز شما را تامین کند بلکه قابل ارتقا است و می تواند در صورت پیشرفت مجموعه هنوز هم قابلیت های زیادی را برای خطوط فراهم کند.

چرا ویندوزیار

ویندوز یار با توجه به دسترسی بهتر به شهرستان اسلامشهر آماده ارائه خدمات پشتیبانی تلفن سانترال از قبیل، تعیمرات تلفن سانترال، راه اندازی تلفن سانترال و … در شهرک صنعتی شمس آباد به صورت تمام وقت می باشد. هم چنین ویندوزیار برای اولین بار خدمات پشتیبانی تلفن سانترال را به صورت غیر حضوری و از طریق تلفن نیز انجام می دهد تا در هزینه ها و زمان مشتریان ما کمتر و سریعتر انجام شود.

هم چنین ویندوز یار آماده ارائه خدمات پشتیبانی شرکت ها است. خدمات ما شامل، پشتیبانی شبکه کامپیوتری، پشتیبانی ای تی، پشتیبانی ویندوز سرور، پشتیبانی دوربین های مداربسته، پشتیبانی تلفن سانترال و … برای انواع شرکت ها با ظرفیت های بالا و حتی کسب و کارهای کوچک نیز می باشد.

هم چنین ویندوز یار آماده ارائه خدمات تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و انجام خدمات سئو به مشتریان عزیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *