لوگو خدمات کامپیوتری

ویندوزیار

حل مشکل با یک تماس

آدرس ما

سراسر ایران

سامسونگ گلکسی واچ ۶ با تراشه‌ای جدید از راه می‌رسد

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

تهران - شهرک صنعتی نصیرشهر

info@windowsyar.com

همه روزه از 7 صبح الی 22

سامسونگ گلکسی واچ ۶ با تراشه‌ای جدید از راه می‌رسد
40
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
بهنام علی نسب

سامسونگ احتمالا تا چند ماه دیگر از سری ساعت های هوشمند گلکسی واچ ۶ رونمایی خواهد کرد، اما در حال حاضر شاهد شایعاتی در مورد آنها هستیم. حال طبق شایعات جدید سامسونگ در حال آماده سازی تراشه جدیدی برای این خانواده به نام Exynos W980 است و همچنین در حال تجهیز مدل پرو به قاب نمایشگر چرخان فیزیکی است.

چیپ جدیدی برای خانواده گلکسی واچ ۶

سامسونگ ظاهراً می خواهد پس از دو نسل گلکسی واچ ۴ و ۵ از تراشه جدید استفاده کنید. این تراشه که Exynos W980 نام دارد، بیش از ۱۰ درصد سریعتر از Exynos W920 مورد استفاده در نسل های قبلی خواهد بود.

این تراشه احتمالاً با لیتوگرافی ۵ نانومتری سامسونگ تولید خواهد شد که به معنای بهبود شارژ باتری برای نسل بعدی ساعت های هوشمند کره ای است. همچنین انتظار می‌رود که این ساعت هوشمند دارای صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و وضوح بالاتر، حاشیه‌های باریک‌تر و ظرفیت باتری بزرگ‌تر باشد، اما این همه ماجرا نیست.

یه شایعه دیگه گفته می شود که سامسونگ قاب نمایشگر چرخان فیزیکی را در گلکسی واچ ۶ پرو باز می گرداند. در حالی که گلکسی واچ ۴ به یک قاب چرخان فیزیکی مجهز بود، سامسونگ از یک قاب چرخان مجازی برای گلکسی واچ ۵ و ۵ پرو استفاده کرد که با حرکات حرکتی کار می کند. با این حال، به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد مدل فیزیکی را به ساعت های هوشمند خود بازگرداند.

علاوه بر بازگرداندن قاب چرخان فیزیکی، به نظر می رسد سامسونگ لبه های صفحه نمایش Pro را کوچک می کند. بنابراین انتظار داریم با محصولی جذاب روبرو شویم.

انتظار می رود سامسونگ در تابستان آینده از سری ساعت های هوشمند گلکسی واچ ۶ همراه با گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ رونمایی کند. در کنار این محصولات، اپل از نسل بعدی اپل واچ نیز رونمایی می کند که شایعه شده است که این ساعت را دریافت خواهد کرد. بزرگترین تغییر در چند سال به نرم افزار او اجازه داد. بنابراین باید منتظر رقابت جذاب در این بخش از بازار باشیم.

منبع: دیجیاتو

خبر قبلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *