لوگو خدمات کامپیوتری

ویندوزیار

حل مشکل با یک تماس

آدرس ما

سراسر ایران

گوگل اپلیکیشن و دستورالعمل جدیدی برای تعمیر گوشی های پیکسل منتشر کرد

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

تهران - شهرک صنعتی نصیرشهر

info@windowsyar.com

همه روزه از 7 صبح الی 22

گوگل اپلیکیشن و دستورالعمل جدیدی برای تعمیر گوشی های پیکسل منتشر کرد
70
۲۶ آذر ۱۴۰۲
بهنام علی نسب

گوگل از اپلیکیشن جدیدی با عنوان Pixel Diagnostic برای گوشی‌های پیکسل رونمایی کرد که با آن می‌توانید دستگاه خود را برای مشکلات قبل و بعد از تعمیر آزمایش کنید. همچنین غول موتور جستجو راهنمای جدیدی را به زبان‌ها انگلیسی و فرانسوی منتشر کرده است که تعمیر گوشی های پیکسل با آن‌ها ساده‌تر می‌شود.

طبق بیانیه گوگل، برنامه Pixel Diagnostic به کاربران این امکان را می‌دهد که مشکلات قبل و بعد از تعمیر گوشی‌های خود را بررسی کنند. همچنین می‌توان از طریق این اپلیکیشن عملکرد صحیح گوشی‌های پیکسل تعمیرشده را بررسی کرد. در گوشی‌های پیکسل با شماره‌گیری کد ##۷۲۸۷## می‌توان این برنامه را راه‌اندازی کرد و گوشی شما باید به اینترنت متصل باشد.

علاوه بر این، اگر قصد داشته باشید گوشی پیکسل خود را برای تعمیر به مراکز مربوطه ارسال کنید، می‌توانید از حالت جدیدی استفاده کنید که Repair Mode نام دارد و از داده‌های شما در طول تعمیر محافظت می‌کند. فقط کافیست که قبل از ارسال گوشی خود به مرکز تعمیر این حالت را فعال کنید و پس از دریافت آن را غیرفعال کنید.

گوگل اپلیکیشن و دستورالعمل جدیدی برای تعمیر گوشی های پیکسل منتشر کرد

دستورالعمل‌های جدیدی برای تعمیر گوشی پیکسل

در نهایت، برای افرادی که تخصص کافی برای گوشی‌های پیکسل را دارند، گوگل دستورالعمل‌های جدیدی را صادر کرده که تعمیر گوشی‌هایش را ساده‌تر می‌کند. این دستورالعمل‌ها که به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی نوشته شده‌اند را می‌توانید از طریق وب‌سایت گوگل دریافت کرد.

گوگل همچنین از همکاری با ارائه‌دهندگان سرویس‌های تعمیر مستقل، مانند uBreakiFix خبر داده است که به موجب آن گوشی‌های پیکسل در بیش از ۷۰۰ مکان در ایالات متحده، بدون توجه به وضعیت گارانتی آن‌ها، برای تعمیر پشتیبانی خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *