لوگو خدمات کامپیوتری

ویندوزیار

حل مشکل با یک تماس

آدرس ما

سراسر ایران

گوشی‌های ردمی نوت ۱۳ و نوت ۱۳ پرو معرفی شدند + مشخصات و قیمت

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

تهران - شهرک صنعتی نصیرشهر

info@windowsyar.com

همه روزه از 7 صبح الی 22

گوشی‌های ردمی نوت ۱۳ و نوت ۱۳ پرو معرفی شدند + مشخصات و قیمت
72
۳۰ شهریور ۱۴۰۲
بهنام علی نسب

شیائومی امروز به‌طور رسمی از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳ رونمایی کرد. پیش از این در مطلب دیگری نسخه پرو پلاس این خانواده را معرفی کرده بودیم و در این مطلب به سراغ نسخه استاندارد و پرو ردمی نوت ۱۳ خواهیم رفت.

مشخصات و قیمت ردمی نوت ۱۳

مشخصات و قیمت ردمی نوت 13
گوشی‌های ردمی نوت ۱۳ و نوت ۱۳ پرو معرفی شدند

ردمی نوت ۱۳ از نمایشگر ۶.۶۶ اینچی OLED با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰ نیت بهره می‌برد. از نظر مشخصات داخلی، این دستگاه به پردازنده دایمنسیتی ۶۰۸۰ مدیاتک مجهز شده است و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

دوربین‌های این دستگاه که روی ماژول مربعی شکل آن قرار گرفته‌اند، شامل سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی می‌شود. برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز شیائومی در بالای نمایشگر دستگاه خود از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

در نهایت، ردمی نوت ۱۳ دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات است و از دیگر مشخصات آن می‌توان به اندروید ۱۳، گواهی IP54، اسپیکرهای استریو دوگانه و حسگر اثر انگشت تعبیه شده روی کلید پاور اشاره کرد.

مشخصات این دستگاه در جدول زیر آمده است:

نمایشگر ۶.۶۶ اینچی OLED
پردازنده دایمنسیتی ۶۰۸۰
رم ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت
دوربین سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
سیستم عامل اندروید ۱۳

نسخه استاندارد ردمی نوت ۱۳ در چهار پیکربندی وارد بازار خواهد شد. پایین‌ترین گزینه آن دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است که با قیمت ۱۵۰ دلار فروخته می‌شود. سایر پیکربندی‌های دستگاه شامل گزینه‌های ۸/۱۲۸ گیگابایت، ۸/۲۵۶ گیگابایت و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت می‌شود که به ترتیب حدود ۱۶۴ دلار، ۱۹۱ دلار و ۲۱۸ دلار قیمت دارند.

مشخصات و قیمت ردمی نوت ۱۳ پرو

مشخصات و قیمت ردمی نوت 13 پرو

ردمی نوت ۱۳ پرو از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت بهره می‌برد. نمایشگر دستگاه توسط Corning Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود و سنسور اثر انگشت آن در زیر نمایشگر قرار گرفته است. از نظر طراحی، این دستگاه فرم جعبه‌ای خود را حفظ کرده و یک ماژول دوربین مربعی روی پنل پشتی آن وجود دارد.

در بخش عکاسی، سه دوربین روی ماژول دستگاه قرار گرفته‌اند که شامل یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی به همراه یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو ۵ مگاپیکسلی می‌شود. یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی نیز در بالای نمایشگر آن برای عکس‌های سلفی وجود دارد.

در داخل، ردمی نوت ۱۳ پرو دارای یک پردازنده اسنپدراگون ۷s نسل ۲ است که با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. شیائومی همچنین در این دستگاه از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات استفاده کرده است.

در جدول زیر می‌توانید مشخصات کامل این دستگاه را مرور کنید.

نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED
پردازنده اسنپدراگون ۷s نسل ۲
رم ۸، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت
دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی اصلی، ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و تله فوتو ۵ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
سیستم عامل MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۳

نسخه‌های ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه به ترتیب با قیمت ۲۰۵ و ۲۱۸ دلار به فروش می‌رسد. پیکربندی‌های دیگر آن شامل ۱۲/۲۵۶ گیگابایت و ۱۲/۵۱۲ گیگابایت می‌شود که به ترتیب ۲۴۶ دلار و ۲۷۳ دلار قیمت دارند. در نهایت گزینه دیگری با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز وجود دارد که برچسب قیمت ۲۸۷ دلاری را به همراه دارد.

فروش ردمی نوت ۱۳ پرو از ۴ مهر ماه آغاز خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *