لوگو خدمات کامپیوتری

ویندوزیار

حل مشکل با یک تماس

آدرس ما

سراسر ایران

سامسونگ از جدیدترین مانیتورهای گیمینگ خود با رفرش‌ریت ۲۶۰ هرتز رونمایی می‌کند

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

تهران - شهرک صنعتی نصیرشهر

info@windowsyar.com

همه روزه از 7 صبح الی 22

سامسونگ از جدیدترین مانیتورهای گیمینگ خود با رفرش‌ریت ۲۶۰ هرتز رونمایی می‌کند
45
۲۳ آذر ۱۴۰۲
بهنام علی نسب

جدیدترین مانیتورهای گیمینگ سامسونگ شامل دو مدل ۳۱.۵ اینچ و ۲۷ اینچ می‌شود که به‌ترتیب از رزولوشن UHD و QHD بهره ‌می‌برند و حاشیه‌های بسیار کمی اطراف پنل خود دارند.

درحال نزدیک‌شدن به نمایشگاه CES 2024 هستیم و انتظار می‌رود در این رویداد با مانیتورهای QD-OLED زیادی روبه‌رو شویم. حالا سامسونگ پیش از شروع این رویداد، از دو مانیتور جدید با این نوع پنل رونمایی کرده است.

مشخصات مانیتورهای گیمینگ سامسونگ

در مدل سطح بالای ۳۱.۵ اینچی، با یک پنل UHD با تراکم پیکسل ۱۴۰ PPI سروکار داریم و مدل کوچک‌تر با رزولوشن QHD از راه می‌رسد. این دو مانیتور از رفرش‌ ریت ۳۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند و طبق ادعای غول کره‌ای، بازی‌های سطح بالا و ورزشی را هدف قرار می‌دهند. سامسونگ همچنین شرکت AMD را یکی از شرکای اصلی‌ خود در ارائه معماری GPU RDNA 3 برای مانیتورهای نسل بعد و ارتقا رفرش‌ ریت آن‌ها عنوان کرده است.

سامسونگ
سامسونگ از جدیدترین مانیتورهای گیمینگ خود با رفرش‌ریت ۲۶۰ هرتز رونمایی می‌کند

«سامسونگ دیسپلی» درباره فناوری‌های به‌کاررفته در مانیتور ۳۱.۵ اینچ می‌گوید: «این مانیتور به بالاترین سطح تراکم پیکسلی و رزولوشن UHD در بین رقبای خود دست‌یافته و به‌لطف عملکرد فوق‌العاده‌اش در برخی آیتم‌ها ازجمله سرعت پاسخ‌گویی، نگاه کاربران را پیش از عرضه رسمی به خود جلب کرده است.»

طبق گفته سامسونگ، هر دو مانیتور گیمینگ QD-OLED در مرحله تولید انبوه هستند و پس از رویداد CES 2024 (19 الی ۲۲ دی‌ماه) عرضه خواهند شد. این برند کره‌ای اضافه کرد که با گسترش خط تولید مانیتورها، به‌دنبال افزایش سه برابری تولید آن‌ها در سال ۲۰۲۴ است. پیش از این برندهای مختلفی مانند TCL از جدیدترین نمایشگرهای خود رونمایی کرده بودند و در آینده هم محصولات بیشتری روانه بازار خواهند شد.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *