لوگو خدمات کامپیوتری

ویندوزیار

حل مشکل با یک تماس

آدرس ما

سراسر ایران

راهنمای خرید بهترین مانیتور گیمینگ ال جی

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

تهران - شهرک صنعتی نصیرشهر

info@windowsyar.com

همه روزه از 7 صبح الی 22

راهنمای خرید بهترین مانیتور گیمینگ ال جی
63
۲۷ خرداد ۱۴۰۲
بهنام علی نسب

انتخاب تجهیزاتی همچون موس گیمینگ، مانیتور، هدست و کیبورد گیمینگ به دلیل تعامل روزانه باید هوشمندانه باشد. یک سیستم مناسب بدون استفاده از مانیتور گیمینگ قدرتمند و با قابلیت‌های مناسب نمی‌تواند تجربه‌ی بصری عالی از ویرایش، مشاهده فیلم و عکس و مهم‌تر از همه گیم را در اختیار ما قرار دهد. تصور کنید از بهترین سخت افزار موجود در بازار برای سیستم گیمینگ خود استفاده می‌کنید. با ما همراه باشید تا بهترین مانیتور های گیمینگ ال جی را به شما معرفی کنیم.

راهنمای خرید بهترین مانیتور گیمینگ 4K

اگر مانیتور گیمینگ شما نتواند این قدرت را به تصویر بکشد شما این قدرت را با نمایشگر خود محدود کرده‌اید. اما انتخاب و خرید مانیتور گیمینگ با توجه به گستردگی موجود در مدل‌ها و همچنین کانفیگ‌های آن می‌تواند دشوار باشد. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به معرفی مهم‌ترین ویژگی‌های یک مانیتور گیمینگ مناسب بپردازیم. و سپس به شما بهترین مدل‌های موجود در بازار و از برند الجی را به شما معرفی کنیم.


مانیتور گیمینگ مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

اولین و مهم‌ترین عاملی که برای انتخاب مانیتور گیمینگ مناسب در نظر می‌گیریم، رزولوشن است. یک مانیتور با رزولوشن پایین نمی‌تواند تجربه جذابی از گیم را در اختیار گیمرها بگذارد. اندازه صفحه نمایش مانیتورها آن چنان اهمیتی ندارد و اینکه کدام سایز را انتخاب کنید کاملاً به خود شما بستگی دارد. این مورد می‌تواند با توجه به میزان رزولوشن مانیتور متفاوت باشد تا به بهترین خروجی ممکن در تصویر رسید. میزان روشنایی مانیتور و زمان واکنش (Response Time) از دیگر نکات مهم در انتخاب یک مانیتور گیمینگ محسوب می‌شوند.

مانیتور گیمینگ مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

پنل‌های نمایشگر یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب یک مانیتور خواهد بود. به صورت کلی پنل‌های IPS ،VA و TN جزو اصلی‌ترین و پرفروش‌ترین پنل‌ها به حساب می‌آیند. هر یک از آن‌ها دارای ضعف‌ها و نکات مثبت خود هستند. از دیگر نکات بسیار حائر اهمیت در انتخاب مانیتور گیمینگ باید به نرخ تازه سازی تصویر اشاره کرد. نرخ تازه سازی یک مانیتور که با فرکانس (هرتز/Hz) اندازه گیری می‌شود، تعداد به روز رسانی‌های مانیتور در یک ثانیه است. این ویژگی همچنین تعیین می‌کند که مانیتور چند فریم در ثانیه قادر به نمایش تصویر است.


مانیتور ال جی مدل ۲۲MK430H-B

ال جی (LG) یکی از برندهایی است که در همه حوضه‌های فعال در آن، طرفداران بسیار زیادی دارد. مهم نیست این محصول تولید شده توسط این کمپانی تلویزیون یا مانیتور گیمینگ ۴K باشد و یا حتی گوشی موبایل. یکی از نمایشگرهای این برند با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا مدل ۲۲MK430H-B است.

مانیتور 22MK430H-B

قیمت این مانیتور گیمینگ ال جی در بازار کشور حدود ۵ میلیون تومان است. رزولوشن این محصول Full HD (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) است و از صفحه نمایش مات استفاده می‌کند. نرخ بروزرسانی تصویر در این محصول ۶۰ هرتز است و با توجه به قیمت بسیار پایین آن برای یک محصول از برند ال جی دور از ذهن نخواهد بود.

میزان زمان پاسخ‌دهی این محصول ۵ میلی ثانیه است و یکی دیگر از دلایل ارزان بودن این مانیتور گیمینگ محسوب می‌شود. پنل استفاده شده در مدل ۲۲MK430H-B از نوع IPS است و از منبع نور LED در این محصول استفاده می‌شود. حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر ۲۵۰ نیت است. پورت‌های جای گرفته در این مانیتور تنها شامل HDMI است.

مدل LG 22MK430H-B
صفحه نمایش رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، صفحه نمایش مات
نوع پنل پنل IPS
نرخ بروزرسانی تصویر ۶۰ هرتز
محدوده زمان پاسخ‌دهی ۵ میلی ثانیه
پورت‌ها فقط HDMI
ویژگی‌های خاص
قیمت حدود ۵ میلیون تومان

مانیتور ال جی ۲۴MP60G-B

گستردگی موجود در مدل‌های مانیتورهای ال جی باعث شده انتخاب یک محصول با مشخصات مورد نظر گیمرها بسیار ساده‌تر شود. یکی از محصولات بسیار با کیفیت و جذاب کمپانی ال جی که دارای تعادل مناسبی بین قیمت و مشخصات است ۲۴MP60G-B نام دارد.

مانیتور ال جی 24MP60G-B

قیمت این مانیتور گیمینگ ال جی در بازار کشور حدود ۱۲.۵ میلیون تومان است و یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار و با کیفیت Full HD (رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) خواهد بود. نوع صفحه نمایش مات است تا بازتاب نور به حداقل میزان برسد. میزان نرخ بروزرسانی تصویر در این محصول ۷۵ هرتز است و این محصول را به یکی از مناسب‌ترین مدل‌های گیمینگ ارزان قیمت تبدیل کرده است.

محدوده زمان پاسخ‌دهی نیز در این مدل عملکرد خوبی دارد و مقدار آن ۱ میلی ثانیه خواهد بود. این مقدار برای بازی کردن به صورت حرفه‌ای کاملا مناسب ایست. پنل این نمایشگر از نوع IPS است و از نور پس‌زمینه LED در آن استفاده شده است. همچنین برای این مدل پورت‌های VGA، دیسپلی پورت و پورت HDMI را در نظر گرفته‌اند. حداکثر میزان روشنایی نیز در این محصول ال جی ۲۵۰ نیت است. این محصول از AMD FreeSync هم پشتیبانی می‌کند.

مدل LG 24MP60G-B
صفحه نمایش رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، صفحه نمایش مات
نوع پنل پنل IPS
نرخ بروزرسانی تصویر ۷۵ هرتز
محدوده زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی ثانیه
پورت‌ها VGA، دیسپلی پورت و HDMI
ویژگی‌های خاص پشتیبانی از AMD FreeSync
قیمت حدود ۱۲.۵ میلیون تومان

مانیتور گیمینگ ال جی مدل ۲۷MP59G

ال جی به دلیل فعالیت گسترده در ساخت صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌ها استعداد بسیار بالایی در ساخت مانیتورها به خصوص نمونه‌های گیمینگ دارد. یکی از مانیتورهایی که کیفیت بسیار بالایی را البته با قیمت نامناسب در اختیار شما می‌گذارد مدل ۲۷MP59G است.

مانیتور گیمینگ ال جی مدل 27MP59G

قیمت این مانیتور بسیار زیبا در کشور در حدود ۱۷ میلیون تومان است. این مانیتور گیمینگ Full HD از رزولوشن (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) پشتیبانی می‌کند و از صفحه نمایش مات در آن استفاده شده است. نرخ بروزرسانی تصویر نیز در این مدل ۷۵ هرتز است و برای یک محصول با عنوان گیمینگ و استانداردهای امروزه مقدار پایینی به حساب می‌آید.

محدوده زمان پاسخ‌دهی این نمایشگر ۱ میلی ثانیه است و برای انجام بازی به صورت رقابتی کاملا مناسب خواهد بود. پنل نمایشگر مورد استفاده در محصول ۲۷MP59G از نوع IPS است. نور پس زمینه این مانیتور گیمینگ ال جی به صورت LED است. همچنین سازندگان تنها یک پورت HDMI و VGA را برای آن در نظر گرفته‌اند. باید به وجود AMD FreeSync نیز در این نمایشگر اشاره کرد که وجود آن خالی از لطف نیست.

مدل LG 27MP59G
صفحه نمایش رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، صفحه نمایش مات
نوع پنل پنل IPS
نرخ بروزرسانی تصویر ۷۵ هرتز
محدوده زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی ثانیه
پورت‌ها HDMI و VGA
ویژگی‌های خاص پشتیبانی از AMD FreeSync
قیمت حدود ۱۷ میلیون تومان

مانیتور گیمینگ ال جی مدل LG 27GN750-B

کمپانی ال‌جی (LG) نیز همچون سامسونگ فعالیت گسترده‌ای در ساخت صفحه‌های نمایش گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌ها دارد. تعجبی هم ندارد اگر این برند جزو بهترین سازنده‌های مانیتورهای گیمینگ باشد. یکی از محصولات بسیار ارزنده این برند که از مشخصات بسیار خوبی در کنار قیمت منطقی بهره می‌برد مدل UltraGear 27GN750-B است.

مانیتور بازی ال جی مدل UltraGear 27GN950-B

قیمت این محصول ارزنده و جذاب در بازار کشور حدود ۲۰ میلیون تومان است و مشخصات بسیار خوبی به همراه خود دارد. مانیتور Full HD ال‌جی از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. همچنین صفحه نمایش مات این محصول باعث می‌شود استفاده از آن در روشنایی بسیار ساده شود. حداکثر روشنایی آن نیز ۴۰۰ نیت است که مقدار بسیار خوبی به شمار می‌رود. از دیگر نکات مثبت این مانیتور گیمینگ ال جی باید به نرخ بروزرسانی تصویر ۲۴۰ هرتز اشاره کرد.

زمان پاسخ‌دهی این محصول ال‌جی ۱ میلی ثانیه است که برای بازی فوق‌العاده است. همچنین UltraGear 27GN750-B مجهز به پنل IPS است و تصاویر در آن بسیار شفاف و زنده خواهند بود. از درگاه‌های موجود در این مانیتور گیمینگ می‌توان به HDMI ،USB و دیسپلی پورت اشاره کرد. همچنین NVIDIA G-Sync نیز بر روی این نمایشگر وجود دارد تا به بهترین نتیجه ممکن دست یافت.

مدل LG UltraGear 27GN750-B
صفحه نمایش رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، صفحه نمایش مات
نوع پنل پنل IPS
نرخ بروزرسانی تصویر ۲۴۰ هرتز
محدوده زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی ثانیه
پورت‌ها HDMI ،USB و دیسپلی پورت
ویژگی‌های خاص NVIDIA G-Sync
قیمت حدود ۲۰ میلیون تومان

مانیتور ال جی مدل LG 32UN500-W

ال جی بدون شک یکی از برندهای بسیار محبوب در ساخت تجهیزات گیمینگ است. این کمپانی به دلیل استفاده از طراحی شکیل و کیفیت بسیار بالا به سرعت جای خود را در دل گیمرها باز کرد. ۳۲UN500-W یک مانیتور گیمینگ ۴K است که از کانفیگ بسیار عالی در کنار قیمت در نظر گرفته شده برای آن برخوردار است.

مانیتور 32UN500-W

قیمت این محصول بسیار زیبا در بازار کشور حدودا ۲۱ میلیون تومان است و مشخصات فوق‌العاده‌ای را با خود به همراه دارد. این مانیتور گیمینگ ۴K از رزولوشن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. همچنین صفحه نمایش مات آن باعث دید راحت در روشنایی می‌شود. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش ۳۵۰ نیت است و مقدار بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

نوع پنل این محصول VA است و دارای نرخ بروزرسانی تصویر ۶۰ هرتز است که برای گیمینگ با توجه به استانداردهای امروزه مناسب نیست. زمان پاسخ‌دهی این محصول ۴ میلی‌ ثانیه خواهد بود و برای بازی‌های رقابتی زیاد مناسب نخواهد بود. پورت‌های این محصول وجود دارد شامل HDMI و دیسپلی پورت هستند. از دیگر امکانات آن می‌توان به AMD FreeSync و HDR اشاره کرد.

مدل LG 32UN500-W
صفحه نمایش رزولوشن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل، صفحه نمایش مات
نوع پنل پنل VA
نرخ بروزرسانی تصویر ۶۰ هرتز
محدوده زمان پاسخ‌دهی ۴ میلی‌ ثانیه
پورت‌ها HDMI و دیسپلی پورت
ویژگی‌های خاص AMD FreeSync و HDR
قیمت حدودا ۲۱ میلیون تومان

مانیتور ال جی LG 29UM69G

کمپانی ال جی یکی از بزرگترین برندهای سازنده نمایشگرها به شمار می‌رود. همچنین این کمپانی در ساخت مانیتورهای گیمینگ حضور پر رنگی دارد. مانیتور گیمینگ ال جی با مدل ۲۹UM69G یکی از محصولاتی است که با توجه به کانفیگ آن از قیمت مناسبی برخوردار است.

LG 29UM69G

قیمت این محصول اولترا واید در بازار کشور قیمت ۲۳ میلیون تومانی دارد. این محصول Full HD دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است و نوع صفحه نمایش به صورت مات است تا بازتاب نور به حداقل میزان خود برسد. میزان نرخ بروزرسانی تصویر در این محصول ۷۵ هرتز است و برای یک محصول اولترا واید با این قیمت مقدار مناسبی بنظر می‌رسد.

محدوده زمان پاسخ‌دهی نیز در این مدل عملکرد مناسبی دارد و مقدار آن ۱ میلی ثانیه خواهد بود. این مقدار برای بازی کردن به صورت حرفه‌ای و رقابتی مناسب است. پنل این نمایشگر از نوع IPS است و از نور پس‌زمینه LED در آن استفاده شده است. همچنین برای این مدل یک پورت‌های HDMI ،USB Type C و دیسپلی پورت را در نظر گرفته‌اند. این محصول از AMD FreeSync هم پشتیبانی می‌کند تا با مشکل پارگی تصویر به هنگام بازی کردن مواجه نشوید.

مدل LG 29UM69G
صفحه نمایش رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، صفحه نمایش مات
نوع پنل پنل IPS
نرخ بروزرسانی تصویر ۷۵ هرتز
محدوده زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی ثانیه
پورت‌ها HDMI ،USB Type C و دیسپلی پورت
ویژگی‌های خاص AMD FreeSync
قیمت حدود ۲۳ میلیون تومان

مانیتور الجی مدل LG 32UN650-W

ال جی یکی از بزرگ‌ترین برندهای سازنده مانیتورها به شمار می‌رود و محصولات آن همواره در کنار قابلیت‌های فراوان و کیفیت بالا از قیمت زیادی نیز برخوردارند. این کمپانی دقت بالایی در ساخت مانیتورهای خود به خرج می‌دهد تا حداکثر استانداردها را برای کاربران در این محصولات فراهم کند. یکی از این مانیتورهای ۴K و گران قیمت این برند، مدل ۳۲UN650-W است.

LG 32UN650-W

این محصول نسبتا گران قیمت از برند ال جی در بازار کشور حدود ۳۰ میلیون تومان است. این مانیتور ۴K از رزولوشن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و صفحه نمایش مات آن دید بسیار خوبی در اختیار شما می‌گذارد. از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایش با پنل IPS به برخوردار بودن آن از HDR10 باید اشاره کرد.

همچنین حداکثر روشنایی آن ۳۵۰ نیت است و مقدار معمولی محسوب می‌شود. زمان پاسخ‌دهی این محصول ۵ میلی‌ ثانیه اعلام شده است. درگاه‌های موجود بر روی این مانیتور مناسب گیمینگ شامل HDMI و دیسپلی پورت هستند. نرخ بروزرسانی تصویر ۶۰ هرتزی در محصول SW271C برای گیمینگ اصلا کافی بنظر نمی‌رسد.

مدل BenQ SW271C
صفحه نمایش رزولوشن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل، صفحه نمایش مات
نوع پنل پنل IPS
نرخ بروزرسانی تصویر ۶۰ هرتز
محدوده زمان پاسخ‌دهی ۵ میلی‌ ثانیه
پورت‌ها HDMI و دیسپلی پورت
ویژگی‌های خاص
قیمت حدود ۴۹ میلیون تومان

مانیتور ال جی مدل ۳۲GP850

کمپانی ال جی یکی از بزرگترین برندهای سازنده مانیتورهای گیمینگ است و مدل‌هایی با قابلیت‌های بسیار گسترده تولید می‌کند. مانیتور گیمینگ ۳۲GP850 یکی از محصولاتی است که با توجه به قیمت آن، از کانفیگ بسیار خوب برخوردار است و ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

مانیتور 32GP850

قیمت این محصول بسیار زیبا در بازار کشور حدود ۳۲ میلیون تومان است و مشخصات بسیار خوبی به همراه خود دارد. این مانیتور ۲K ال جی از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. همچنین صفحه نمایش مات این محصول باعث می‌شود استفاده از آن در روز و نور زیاد ساده باشد. از دیگر نکات مثبت این مانیتور گیمینگ ال جی باید به نرخ بروزرسانی تصویر ۱۶۵ هرتز اشاره کرد.

زمان پاسخ‌دهی در این نمایشگر ۱ میلی ثانیه است که برای بازی رقمی فوق‌العاده است. همچنین محصول ۳۲GP850 از این برند، مجهز به پنل IPS است و تصاویر در آن بسیار شفاف و زنده خواهند بود. از درگاه‌های موجود در این مانیتور گیمینگ می‌توان به HDMI ،USB و دیسپلی پورت اشاره کرد. همچنین AMD FreeSync نیز بر روی این نمایشگر وجود دارد تا مشکل پارگی تصویر نیز وجود نداشته باشد.

مدل LG 32GP850
صفحه نمایش رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، صفحه نمایش مات
نوع پنل پنل IPS
نرخ بروزرسانی تصویر ۱۶۵ هرتز
محدوده زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی ثانیه
پورت‌ها HDMI ،USB و دیسپلی پورت
ویژگی‌های خاص AMD FreeSync
قیمت حدود ۳۲ میلیون تومان

مانیتور گیمینگ ال جی مدل LG UltraGear 32GQ850-B

ال جی با ارائه نمایشگر در رده‌های قیمتی مختلف سعی دارد تا نیاز همه کاربران را برطرف کند. این کمپانی همچنین در ساخت محصولات خود دقت بسیار زیادی به خرج می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود تا شاهد ارائه محصولاتی بسیار بادوام از سوی این کمپانی باشیم. LG UltraGear 32GQ850-B نیز یکی از این محصولات بسیار با کیفیت است.

LG UltraGear 32GQ850-B

قیمت این محصول گران قیمت ال جی در بازا کشور حدود ۴۳ میلیون تومان است. رزولوشن این محصول ۲K (۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل) است و از صفحه نمایش مات در آن استفاده شده است. نرخ بروزرسانی تصویر در این محصول ۲۶۰ هرتز است و از یک محصول گران قیمت انتظار کمتر از این مقدار را نیز نداریم. حداکثر میزان روشنایی نیز ۴۵۰ نیت است.

میزان زمان پاسخ‌دهی این محصول ۱ میلی ثانیه است و یک نمونه بسیار مناسب برای بازی کردن به صورت رقابتی محسوب می‌شود. پنل استفاده شده در مدل UltraGear 32GQ850-B از نوع IPS است و از منبع نور LED در این محصول استفاده می‌شود. پورت‌های جای گرفته در این محصول شامل HDMI ،USB و دیسپلی پورت هستند.

مدل LG UltraGear 32GQ850-B
صفحه نمایش رزولوشن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل، صفحه نمایش مات
نوع پنل پنل VA
نرخ بروزرسانی تصویر ۱۴۴ هرتز
محدوده زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی‌ ثانیه
پورت‌ها HDMI ،USB و دیسپلی پورت
ویژگی‌های خاص Nvidia G-Sync و HDR
قیمت حدود ۴۳ میلیون تومان

مانیتور گیمینگ ال جی مدل ۳۴GP950G-B

ال جی بدون شک یکی از برندهای بسیار محبوب در ساخت مانیتورهای گیمینگ است. این کمپانی به دلیل استفاده از طراحی شکیل و کیفیت بسیار بالا به سرعت جای خود را در دل گیمرها باز کرد. ۳۴GP950G-B یک مانیتور اولترا واید گیمینگ ۲K است که از کانفیگ بسیار عالی در کنار قیمت قیمت بسیار بالا برخوردار است.

مانیتور 34GP950G-B

قیمت این محصول بسیار زیبا در بازار کشور حدودا ۷۰ میلیون تومان است و مشخصات فوق‌العاده‌ای را با خود به همراه دارد. این مانیتور گیمینگ ۲K از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۴۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. همچنین صفحه نمایش مات آن باعث دید راحت در روشنایی می‌شود. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش ۲۵۰ نیت است و مقدار مناسبی محسوب می‌شود.

نوع پنل این محصول IPS است و دارای نرخ بروزرسانی تصویر ۱۸۰ هرتز است که برای گیمینگ بسیار مناسب است. زمان پاسخ‌دهی این محصول ۱ میلی‌ ثانیه خواهد بود و برای بازی‌های رقابتی بسیار سریع است. پورت‌های متعددی نیز در این محصول وجود دارد که شامل USB Type C ،HDMI و USB هستند. از دیگر امکانات آن می‌توان به NVIDIA G-Sync و HDR اشاره کرد.

مدل LG 34GP950G-B
صفحه نمایش رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۴۴۰ پیکسل، صفحه نمایش مات
نوع پنل پنل IPS
نرخ بروزرسانی تصویر ۱۸۰ هرتز
محدوده زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی‌ ثانیه
پورت‌ها USB Type C ،HDMI و USB
ویژگی‌های خاص NVIDIA G-Sync و HDR
قیمت حدودا ۷۰ میلیون تومان

نتیجه گیری

مانیتور گیمینگ عملکردی حیاتی در انتقال تجربه‌ی بصری ویدئو گیم دارد. از این رو انتخاب مانیتور مناسب با ویژگی‌های مد نظر شما اهمیت پیدا می‌کند. اگر گیمر و به خصوص ‌طرفدار بازی‌های رقابتی آنلاین هستید، بایستی در خرید خود نرخ تازه سازی، سرعت پاسخگویی و فناوری‌هایی مثل G-Sync و یا FreeSync را در اولویت قرار دهید. همچنین باید توجه داشت که برند ال جی یکی از باتجربه‌ترین و بهترین کمپانی‌های سازنده مانیتور گیمینگ است.

مانیتور مناسب گیم کدام است؟

مانیتور مناسب گیم نرخ تازه سازی، سرعت پاسخگویی و فناوری‌هایی مثل G-Sync و یا FreeSync را پوشش می‌دهد.

از چه برندی بهترین مانیتور گیمینگ را بخریم؟

برندهای ال‌ جی (LG)، سامسونگ (SAMSUNG)، بنکیو (BenQ)، ایسوس (ASUS)، ام‌اس‌آی (MSI)، ایسر (Acer) و… بهترین مانیتورهای گیمینگ را در بازار ایران تولید می‌کنند.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *