لوگو خدمات کامپیوتری

ویندوزیار

حل مشکل با یک تماس

آدرس ما

سراسر ایران

تبلت گلکسی تب A9 سامسونگ در تاریخ ۱۳ مهرماه معرفی می‌شود

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

تهران - شهرک صنعتی نصیرشهر

info@windowsyar.com

همه روزه از 7 صبح الی 22

تبلت گلکسی تب A9 سامسونگ در تاریخ ۱۳ مهرماه معرفی می‌شود
26
۳ مهر ۱۴۰۲
بهنام علی نسب

سامسونگ به‌زودی در هند از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند که یکی از آن‌ها، تبلت گلکسی تب A9 است. طبق تیزری که در آمازون منتشر شده، این تبلت در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهرماه) از راه می‌رسد.

یک لندینگ پیج در آمازون هند راه‌اندازی شده است که اگرچه به‌طور مستقیم به نام تبلت اشاره نمی‌کند، اما براساس برخی شواهد می‌توان از معرفی گلکسی Tab A9 مطلع شد.

تبلت گلکسی تب A9 سامسونگ در تاریخ 13 مهرماه معرفی می‌شود

تبلت گلکسی تب A9 سامسونگ در راه است

در تیزری که تاریخ ۵ اکتبر در آن به‌چشم می‌خورد، با حاشیه‌های نسبتاً زیاد اطراف نمایشگر یک تبلت در پس‌زمینه و همچنین دوربین اصلی تکی روبه‌رو هستیم. این درحالی است که در رندرهایی که از تبلت‌های سری گلکسی تب S9 FE فاش شده است، دوربین اصلی دوگانه و حاشیه‌های کم صفحه‌نمایش به‌چشم می‌خورد.

تبلت گلکسی تب A9 سامسونگ

چند روز پیش گلکسی تب A9 در دیتابیس گوگل پلی کنسول رؤیت شد و برخی مشخصات آن را در اختیار ما قرار داد. این تبلت با شماره مدل SM-X115، یک نمایشگر LCD با رزولوشن ۸۰۰ در ۱۳۴۰ پیکسل دارد و قدرت آن را تراشه ۸ هسته‌ای هلیو G99 مدیاتک تأمین می‌کند. همچنین خریداران به ۴ گیگابایت رم دسترسی پیدا می‌کنند.

این تبلت به‌طور ‌پیش‌فرض اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند و قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G است. درحال‌حاضر اطلاعات بیشتری از این تبلت نداریم، بااین‌حال انتظار داریم به‌طور جهانی عرضه شود.

در کنار تبلت گلکسی تب A9 سامسونگ، باید منتظر نسخه پلاس آن هم باشیم. این دستگاه احتمالاً به تراشه قدرتمندتر، نمایشگر باکیفیت‌تر و همچنین مودم ۵G مجهز خواهد شد.

در کنار این تبلت‌ها، باید منتظر معرفی تبلت‌های سری گلکسی تب S9 FE هم باشیم. برخی شایعات می‌گویند این تبلت‌ها به همراه گوشی مورد انتظار گلکسی S23 FE در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهرماه) معرفی می‌شوند که البته کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. بااین‌حال، تا تاریخ‌های اعلام‌شده فاصله کمی داریم و نباید زیاد منتظر بمانیم.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *