لوگو خدمات کامپیوتری

ویندوزیار

حل مشکل با یک تماس

آدرس ما

سراسر ایران

بینگ چت حالا از هوش مصنوعی تولید تصویر DALL-E 3 پشتیبانی می‌کند

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

تهران - شهرک صنعتی نصیرشهر

info@windowsyar.com

همه روزه از 7 صبح الی 22

بینگ چت حالا از هوش مصنوعی تولید تصویر DALL-E 3 پشتیبانی می‌کند
27
۸ مهر ۱۴۰۲
بهنام علی نسب

هفته گذشته مایکروسافت تأیید کرد که مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس DALL-E 3 به بینگ چت خواهد آمد و حالا این ویژگی برای تمام کاربران Bing در دسترس قرار گرفته است.

«میخائیل پاراخین»، یکی از مدیران بینگ و رئیس تیم جدید تجربیات وب و ویندوز مایکروسافت، از طریق حساب کاربری خود در ایکس نوشت:

«راه‌اندازی گسترده DALL-E 3 در بینگ تا ساعت ۸ شب [معادل ۰۶:۳۰ بامداد شنبه به وقت ایران] باید به‌طور ۱۰۰ درصدی انجام شده باشد.»

با این وجود، مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس OpenAI باید تا صبح امروز در دسترس تمام کاربران قرار گرفته باشد. او همچنین در توییت خود تصویر هنری زیر را به اشتراک گذاشته که می‌توان گفت با DALL-E 3 ساخته شده است.

بینگ چت حالا از هوش مصنوعی تولید تصویر DALL-E 3 پشتیبانی می‌کند

سایر به‌روزرسانی‌های بینگ چت

علاوه بر این، مایکروسافت در وبلاگ رسمی خود نیز توضیحات دیگری درباره به‌روزرسانی‌های بینگ چت ارائه کرده است. همانطور که در این پست اشاره شده است، نسخه تجاری بینگ چت که Bing Chat Enterprise نام دارد نیز اکنون به Bing Image Creator دسترسی پیدا کرده است. همچنین این ویژگی حالا قابلیتی را برای کاربران خود ارائه می‌کند که می‌تواند عکس‌ها یا آثار هنری ساخته شده توسط هوش مصنوعی را تشخیص دهد:

«تمام تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی Bing Image Creator اکنون دارای یک واترمارک دیجیتال و نامرئی هستند که با مشخصات C2PA آن‌ها همخوانی دارد. این واترمارک زمان و تاریخ و همچنین منشاً تصویر ایجاد‌شده توسط هوش مصنوعی را تأیید می‌کند.»

ویژگی جستجوی بصری که اوایل تابستان امسال به نسخه استاندارد بینگ‌چت اضافه شده بود نیز اکنون در دسترس Bing Chat Enterprise قرار گرفته است. با این وجود، کاربران نسخه تجاری می‌توانند تصویری را آپلود کنند و از چت‌بات بینگ سوالاتی را در مورد آن بپرسند.

در نهایت، صفحه کلید موبایل SwiftKey حالا امکان دسترسی مستقیم به Bing Image Creator را فراهم می‌کند و کیفیت پاسخ‌های ارائه‌شده توسط بینگ چت در حالت دقیق (Precise)، بهبود پیدا کرده است.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *