لوگو خدمات کامپیوتری

ویندوزیار

حل مشکل با یک تماس

آدرس ما

سراسر ایران

مشخصات کامل هواوی نوا ۱۱ SE افشا شد + عکس

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

تهران - شهرک صنعتی نصیرشهر

info@windowsyar.com

همه روزه از 7 صبح الی 22

مشخصات کامل هواوی نوا ۱۱ SE افشا شد + عکس
18
۱۲ مهر ۱۴۰۲
بهنام علی نسب

هواوی روی گوشی‌های سری نوا ۱۲ کار می‌کند، بااین‌حال این شرکت می‌خواهد گوشی نوا ۱۱ SE را هم روانه بازار کند. این دستگاه به‌تازگی در دیتابیس تأییدیه TENNA رؤیت شده و مشخصات آن برملا شده است.

مشخصات هواوی نوا ۱۱ SE

ابتدا در لیست TENAA تنها تصاویر این گوشی هوشمند منتشر شدند، اما پس از مدتی با مشخصات آن هم روبه‌رو شدیم. نوا ۱۱ SE به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس با پشتیبانی از رنگ‌های ۱۰ بیتی مجهز می‌شود. این دستگاه یک تراشه با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز دارد که تنها از شبکه ارتباطی ۴G پشتیبانی می‌کند. هنوز از نام این تراشه اطلاع نداریم.

هواوی نوا 11 SE
مشخصات کامل هواوی نوا ۱۱ SE افشا شد

گوشی آینده هواوی به ۸ گیگابایت رم مجهز شده است و به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل هارمونی OS 4.0 را اجرا می‌کند. این گوشی هوشمند در دو نسخه با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود و انرژی‌اش را یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی تأمین می‌کند.

هواوی نوا ۱۱ SE به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین‌های ۸ و ۲ مگاپیکسلی مجهز می‌شود و از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دستگاه به‌عنوان جایگزین نوا ۱۰ SE از راه می‌رسد؛ گوشی هوشمندی که سال گذشته میلادی با قیمت ۲۱۹ دلار روانه بازار شد.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *