لوگو خدمات کامپیوتری

ویندوزیار

حل مشکل با یک تماس

آدرس ما

سراسر ایران

اپل توسط بنیاد PETA به‌عنوان شرکت برتر ۲۰۲۳ معرفی شد

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

تهران - شهرک صنعتی نصیرشهر

info@windowsyar.com

همه روزه از 7 صبح الی 22

اپل توسط بنیاد PETA به‌عنوان شرکت برتر ۲۰۲۳ معرفی شد
36
۲۱ آذر ۱۴۰۲
بهنام علی نسب

بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران (PETA) اپل را به عنوان شرکت برتر سال ۲۰۲۳ معرفی کرد. اپل به لطف توقف عرضه لوازم جانبی چرمی به این مقام دست یافته است. بنیاد PETA هرساله، از نهادهایی که به مسائل محیط‌زیستی اهمیت می‌دهند و به حقوق حیوانات احترام می‌گذارند، تقدیر می‌کند.

براساس گزارش PETA، در پنج سال گذشته، اقبال عمومی برای کالاهای سالم و پایدار ۷۱ درصد افزایش یافته است و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که اکثریت قریب به اتفاق خریداران به تأثیرات زیست‌محیطی محصولاتی که می‌خرند اهمیت می‌دهند. اپل به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت جهان، خواسته‌های مصرف‌کنندگان را برآورده می‌کند و با حذف چرم به عنوان بخشی از هدف خود برای خنثی‌سازی کربن تا سال ۲۰۳۰، الگوی خوبی برای سایر شرکت‌های برتر است.

اپل توسط PETA به‌عنوان شرکت برتر ۲۰۲۳ معرفی شد

اپل توسط بنیاد PETA به‌عنوان شرکت برتر 2023 معرفی شد

از آنجایی که پوست حیوانات یکی از سودآورترین محصولات جانبی صنعت گوشت است، خرید چرم به طور مستقیم به کشتار حیوانات بی‌شماری منجر می‌شود. در سراسر جهان، صنایع گوشت و چرم سالانه بیش از یک میلیارد گاو، گوسفند و سایر حیوانات را برای پوست خود از بین می‌برند. اکثر گاوهایی که برای پوستشان کشته می‌شوند، شیوه‌های وحشتناک صنعت گوشت مثل اخته‌کردن، علامت‌گذاری و چسباندن دم را بدون هیچ مسکنی تحمل می‌کنند.

اپل و چرم
اپل توسط بنیاد PETA به‌عنوان شرکت برتر ۲۰۲۳ معرفی شد

علاوه‌براین، بسیاری از چرم‌های فروخته‌شده در فروشگاه‌های ایالات‌متحده از کشورهایی می‌آیند که قوانین رفاهی حیوانات در آن‌ها به خوبی اجرا نمی‌شود. براساس گزارش‌های PETA، در برزیل، بزرگ‌ترین منبع پوست حیوانات جهان، کارگران گاوداری‌ها با این حیوانات رفتار درستی ندارند.

اپل با کنارگذاشتن چرم، حیوانات بی‌شماری را نجات می‌دهد و از تغییرات آب‌وهوایی نیز جلوگیری می‌کند. همچنین این شرکت با ارائه محصولات غیرچرمی باکیفیت، به مشتریان دوستدار محیط‌زیست و حیوانات احساس خوبی می‌دهد. به گفته «اینگرید نیوکرک»، رئیس PETA، اپل در نتیجه کاهش ردپای زیست‌محیطی و جلوگیری از کشتن گاوها برای بند ساعت و کاور گوشی‌ها، مشتریان اخلاق‌مدار را نیز برای سرمایه‌گذاری در این شرکت ترغیب کرده است.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *