لوگو خدمات کامپیوتری

ویندوزیار

حل مشکل با یک تماس

آدرس ما

سراسر ایران

ماشین لباسشویی ۱۰ کیلوگرمی ایکس ویژن به بازار آمد

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

تهران - شهرک صنعتی نصیرشهر

info@windowsyar.com

همه روزه از 7 صبح الی 22

ماشین لباسشویی ۱۰ کیلوگرمی ایکس ویژن به بازار آمد
38
۲۳ آذر ۱۴۰۲
بهنام علی نسب

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

وقتی نوبت به انتخاب لوازم خانگی می‌رسد، هر خانواده‌ای به دنبال تلفیقی از دوام، کارایی و زیبایی و قیمت بصرفه کالا بود است. ایکس ویژن با معرفی ماشین لباسشویی ۱۰ کیلوگرمی جدید خود با مدل TV102، یک قدم جلوتر برداشته تا نیازهای روزمره شما را با بالاترین استانداردها برآورده کند.

این محصول با ۱۲ برنامه شستشو متنوع، از پیش‌شستشو گرفته تا شستشوی سریع و شستشوی لباس‌های ظریف، هر نوع نیازی را پوشش می‌دهد. مهم نیست که شما به دنبال شستشوی لباس‌های ورزشی خاص هستید یا می‌خواهید پرده‌های حساس خود را تمیز کنید، ماشین لباسشویی ایکس ویژن برای هر مورد برنامه‌ای مناسب دارد.

ظرفیت ۱۰ کیلوگرم، مناسب برای خانواده های پر جمعیت

این محصول نه تنها یک دستگاه کارآمد است، بلکه به عنوان عضو جدید خانواده لوازم خانگی ایکس ویژن، نمایانگر ارتباط عمیق این برند با نوآوری و کیفیت است. با ظرفیت بی‌نظیر ۱۰ کیلوگرم، این ماشین لباسشویی می‌تواند پاسخگوی نیازهای خانواده‌های پرجمعیت و حتی کسانی باشد که به طور مداوم لباس‌های فراوانی برای شستشو دارند.

ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی ایکس ویژن به بازار آمد

موتور دایرکت درایو با تکنولوژی اینورتر

موتور دایرکت درایو اینورتر این محصول، نه تنها با کاهش اصطکاک و لرزش‌ها، عمر مفید دستگاه را افزایش می‌دهد، بلکه با عملکرد چرخشی قوی و بهینه تا ۱۲۰۰ دور در دقیقه، اطمینان حاصل می‌کند که هر بار شستشویی بهتر و اثربخش داشته باشید. علاوه بر این میزان تولید صدا در این نوع موتورها به حداقل رسیده  است. ضمانت ۱۰ ساله موتور دایرکت درایو نیز بیانگر اعتماد ایکس ویژن به محصول خود و تعهدش به مشتریان است.

موتور دایرکت درایو با تکنولوژی اینورتر

کنترل پنل تمام لمسی زیبا

کنترل پنل تمام لمسی این ماشین لباسشویی علاوه بر زیبایی، تجربه کاربری را به سطح بالایی از راحتی و دقت می‌رساند. شما می‌توانید بین ۱۲ برنامه متنوع شستشو ، بهترین برنامه را متناسب با هر نوع پارچه و لکه، تنها با لمس انگشت انتخاب کنید.

نمودار مصرف انرژی A+++ این مدل نشان می‌دهد که این دستگاه در زمره محصولات کم مصرف قرار دارد. این ویژگی نه تنها به کاهش هزینه‌های ناشی از مصرف انرژی کمک می‌کند، بلکه در حفظ محیط زیست نیز موثر است.

ماشین لباسشویی جدید ایکس ویژن با توجه به ویژگی‌های پیشرفته و تکنولوژیکی که دارد، همه نیازهای یک خانواده پرجمعیت را بر آورده می کند. طراحی مدرن و امکانات کاربردی آن، این ماشین لباسشویی به یک انتخاب هوشمندانه برای هر خانه‌ای تبدیل کرده است. ایکس ویژن با تولید این محصول نوید بخش آینده‌ای راحت‌تر و سبزتر است.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *