لوگو خدمات کامپیوتری

ویندوزیار

حل مشکل با یک تماس

آدرس ما

سراسر ایران

گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل چه زمانی وارد بازار می‌شود؟

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

تهران - شهرک صنعتی نصیرشهر

info@windowsyar.com

همه روزه از 7 صبح الی 22

گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل چه زمانی وارد بازار می‌شود؟
32
۳۱ فروردین ۱۴۰۲
بهنام علی نسب

گوگل اولین گوشی هوشمند تاشو خود (Pixel Fold) را در ماه ژوئن عرضه خواهد کرد و گفته می شود این دستگاه عرضه خواهد شد سامسونگ تاشو چالش ها بر اساس اسناد فاش شده از گوگل، این غول فناوری قصد دارد این دستگاه را در روز چهارشنبه، ۱۰ می، عرضه کند.۲۰ می) در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان Google I/O.

بر اساس این اسناد خواهد شد CNBC بر اساس اطلاعات فاش شده، پیکسل فولد که توسط خودی‌های شرکت با اسم رمز «فلیکس» شناخته می‌شود، «بادوام‌ترین لولا در بین هر گوشی تاشو» را خواهد داشت. قیمتش بیشتر از ۱۷۰۰ دلار به عنوان خواهد بود گلکسی زد فولد ۴ رقابت از سامسونگ (۱۷۹۹ دلار).

مشخصات Pixel Fold طبق اسناد گوگل

به دنبال این اسناد، گفته می‌شود که گوگل قصد دارد Pixel Fold را به عنوان یک دستگاه ضدآب دستی با نمایشگر خارجی ۵.۸ اینچی عرضه کند. بر اساس عکس‌های این دستگاه، CNBC ادعا می‌کند که نمایشگر می‌تواند مانند یک کتاب باز شود تا یک صفحه نمایش کوچک ۷.۶ اینچی Pixel Fold در داخل آن مانند یک تبلت ظاهر شود.

گفته می شود که وزن آن حدود ۲۸۰ گرم است که کمی سنگین تر از گلکسی زد فولد ۴ است. باتری این یک بزرگتر دارد که گوگل می گوید علیرغم حالت کم مصرف، ۲۴ ساعت یا تا ۷۲ ساعت دوام می آورد.

علاوه بر این، شایعه شده است که Pixel Fold از تراشه Tensor G2 گوگل استفاده می کند. یعنی همان تراشه ای که سال گذشته در گوشی های پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو استفاده شد.

در حالی که سخت افزار بخش کوچکی از درآمد گوگل را تشکیل می دهد، Pixel Fold گران ترین گوشی این شرکت خواهد بود. این غول فناوری همچنین در چند سال گذشته تلاش کرده است تا سیستم عامل اندروید و فروشگاه گوگل پلی را برای دستگاه های شرکت های دیگر مانند سامسونگ که رهبر فعلی بازار تلفن های تاشو است، بهینه کند.

با این حال، برای شروع جنگ تلفن های تاشو باید تا پاییز امسال صبر کنیم. سامسونگ همچنین احتمالاً گلکسی زد فولد ۵ را در رویداد Unpacked از آگوست تا سپتامبر ۲۰۲۳ معرفی خواهد کرد. گزارش‌های قبلی در مورد این دستگاه گفته بودند که Z Fold 5 دارای یک لولای بهبود یافته است که شبیه قطره آب است.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *