لوگو خدمات کامپیوتری

ویندوزیار

حل مشکل با یک تماس

آدرس ما

سراسر ایران

هایسنس روی گوشی هوشمندی مجهز به دو نمایشگر در پنل جلویی و پشتی کار می‌کند

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

تهران - شهرک صنعتی نصیرشهر

info@windowsyar.com

همه روزه از 7 صبح الی 22

هایسنس روی گوشی هوشمندی مجهز به دو نمایشگر در پنل جلویی و پشتی کار می‌کند
24
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
بهنام علی نسب

هایسنس که بیشتر به ساخت تلویزیون های هوشمند، با رجیستر معروف است ثبت اختراع گوشی جدید ظاهراً روی گوشی هوشمندی کار می کند که دارای دو نمایشگر در پنل جلو و پشت است.

هایسنس گوشی های میان رده و پایین رده را در بازار موبایل عرضه می کند و توانسته جایگاهی در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند ایجاد کند. اما به نظر می رسد این شرکت در تلاش است تا جایگاه جدیدی در بازار گوشی های هوشمند ایجاد کند.

اطلاعاتی درباره ثبت اختراع ثبت این شرکت نشان می دهد که هایسنس در حال کار بر روی توسعه گوشی هوشمندی با طراحی متفاوت است که بتواند با طراحی متفاوت خود توجه کاربران را به خود جلب کند.

گوشی هوشمند جدید هایسنس با دو صفحه نمایش در پنل جلو و پشت

پتنت ثبت شده هایسنس یک گوشی هوشمند مجهز به دو صفحه نمایش در پنل جلویی و پشتی را نشان می دهد. کاربران می توانند محتوا را در هر دو صفحه به طور همزمان مشاهده کنند. این پتنت قاب پشتی گوشی را به یک نمایشگر کاربردی تبدیل می کند.

لازم به ذکر است که طراحی این گوشی هوشمند مشابه است گوشی های تاشو ندارد بلکه بر اساس اطلاعات منتشر شده در پتنت مربوطه، این دستگاه مجهز به نمایشگر در قاب پشتی است. ایده ای متفاوت که می تواند نظر بسیاری از کاربران بازار موبایل را به خود جلب کند.

یکی از نگرانی های مطرح شده در مورد چنین گوشی هایی، ماندگاری آنها هستند به عنوان مثال، این سوال پیش می آید که چنین دستگاهی با دو صفحه نمایش در پنل پشتی و جلویی چقدر دوام می آورد و آسیب نمی بیند؟ برخی از کاربران ممکن است نگران این باشند که در صورت خرید چنین گوشی موبایلی، همیشه نگران آسیب دیدن نمایشگر دستگاه خود باشند یا همیشه به فکر خرید قاب های محافظی باشند که بتواند از هر دو نمایشگر محافظت کند.

باید دید در نهایت هایسنس در مورد موبایل جدید خود چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا توسعه چنین دستگاهی می تواند در بازار حرفی برای گفتن داشته باشد یا خیر.

منبع: دیجیاتو

خبر قبلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *