لوگو خدمات کامپیوتری

ویندوزیار

حل مشکل با یک تماس

آدرس ما

سراسر ایران

پشتیبانی شبکه در اسلامشهر ، بستر اساسی کسب و کارهای موفق

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

تهران - شهرک صنعتی نصیرشهر

info@windowsyar.com

همه روزه از 7 صبح الی 22

پشتیبانی شبکه در اسلامشهر ، بستر اساسی کسب و کارهای موفق
38
۳ شهریور ۱۴۰۲
بهنام علی نسب

اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر که دومین شهر پرجمعیت در استان تهران است. این شهر پرجمعیت‌ترین شهری است که مرکز استان نمی‌باشد. شهرستان اسلامشهر یکی از شهرستان‌های استان تهران است. مرکز این شهرستان، شهر اسلام‌شهر است. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به شهرستان بهارستان و از شمال غرب به شهریار محدود است. این شهرستان در سال ۱۳۹۵، ۵۴۸٬۶۲۰ نفر جمعیت داشته که از این تعداد ۲۷۹٬۲۸۲ نفر آن مرد و ۲۶۹٬۳۳۸ نفر آن زن بوده است.

پشتیبانی شبکه در اسلامشهر

موقعیت جغرافیایی اسلامشهر

شهرستان اسلامشهر یکی از شهرهای استان تهران، در جنوب غربی شهر تهران بر سر راه ارتباطی جاده ساوه قرار گرفته و از طریق بزرگراه‌های قدیم و جدید تهران-ساوه و همچنین راه آن تهران به جنوب کشور و سایر استان‌های همجوار ارتباط دارد. فاصله آن تا مرکز شهر تهران حدود ۱۵ کیلومتر است. اسلامشهر در سال ۱۳۷۳ از سوی وزارت کشور به عنوان یکی از شهرستان‌های تابعه استان تهران اعلام شد.

وسعت شهرستان در حدود ۱۹۵ کیلومتر مربع است و دارای ۳ بخش، ۴ دهستان و ۲۷ روستا است. این شهرستان در منطقه دشت آبرفتی جنوب غربی تهران واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود ۱۳۰۰ یا ۱۲۵۰ متر است. شهرستان اسلامشهر، قطارشهری در حال احداث دارد.

تاریخچه شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر در گذشته یکی از روستاهای شهرری بوده‌است روستایی به نام قاسم‌آباد شاهی بوده‌است. یکی از روستاهای اسلامشهر، فیروز بهرام است که بنای آن را به فیروز ساسانی نسبت داده‌اند. اسلامشهر در دوران قاجار منزلگاه اردوی همایونی بوده و به نام قاسم‌آباد خالصه نیز خوانده می‌شده‌ است. وجود بقایای پایه‌های پل بر روی رودخانه حصارک پایین و تپه‌های واقع در مجاورت یا نزدیکی آن و آثار مدفون در آن‌ها، دلالت بر وجود دوره‌های تاریخی مختلف داشته و حاکی از اهمیت این منطقه‌است.

از محوطه‌های باستانی این شهرستان که هم دوره با محوطه‌های باستانی چشمه علی شهر ری؛ مرتضی گرد و تپه سیلک کاشان هستند، می توان به تپه مافین آباد و تپه نظام آباد اشاره کرد که با دارا بودن هفت هزار سال پیشینه تاریخی و فرهنگی از شهرت زیادی در مجامع علمی برخوردار بوده و از شاخص‌های تمدن پیش از اسلام در جهان شناخته می‌شوند. همچنین تپه‌های باستانی پراکنده در سطح منطقه را می‌توان با محوطه‌های تاریخی مجاور آن در دشت بزرگ ری مقایسه کرد.

ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و غیره، موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌است.

خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری در اسلامشهر

اسلامشهر، به عنوان یکی از شهرهای در حال توسعه ایران، در عصر مدرن نیازمند ساختارهای فناوری اطلاعات پیشرفته برای تأمین نیازهای متنوع اجتماع و اقتصاد خود است. با پیشرفت سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات، پشتیبانی شبکه به یکی از عناصر اساسی تجارت و اداره کسب‌وکارها تبدیل شده است. در اسلامشهر، که به عنوان یک مرکز اقتصادی مهم شناخته شده در جنوب غرب تهران، شرکت‌ها و سازمان‌ها برای توسعه و بهبود خدمات خود نیاز به پشتیبانی شبکه دارند. برون‌سپاری این خدمات به ارتقاء کیفیت و کارآیی شبکه‌های اطلاعاتی اسلامشهر کمک می‌کند.

برون‌سپاری پشتیبانی شبکه به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که بخش مهمی از فعالیت‌های فنی و تخصصی خود را به تیم‌های متخصص و ماهر در این زمینه انتقال دهند. این کار به کاهش هزینه‌ها و افزایش تخصص منجر می‌شود و به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که به بهبود خدمات به مشتریان خود بپردازند.

همچنین، برون‌سپاری پشتیبانی شبکه به شرکت‌ها این اجازه را می‌دهد که بر روی فعالیت‌های اصلی خود تمرکز کنند. این به افزایش تولید، نوآوری، و رشد کسب‌وکارها در اسلامشهر کمک می‌کند و در نهایت، به توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در این شهر کمک می‌کند. برون‌سپاری پشتیبانی شبکه در تهران به عنوان یک راهکار موثر برای بهره‌برداری بهینه از فناوری اطلاعات و ارتباطات و تسهیل در توسعه اقتصادی این منطقه تلقی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *