لوگو خدمات کامپیوتری

ویندوزیار

حل مشکل با یک تماس

آدرس ما

سراسر ایران

قدرتمندترین گوشی میان‌رده اندرویدی آگوست ۲۰۲۳

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

تهران - شهرک صنعتی نصیرشهر

info@windowsyar.com

همه روزه از 7 صبح الی 22

قدرتمندترین گوشی میان‌رده اندرویدی آگوست ۲۰۲۳
24
۱۳ شهریور ۱۴۰۲
بهنام علی نسب

آنتوتو در کنار انتشار لیستی از قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار اندرویدی در بازار چین، فهرستی از گوشی‌های میان‌رده هم منتشر کرده است. در این لیست گوشی ردمی نوت ۱۲ توربو توانسته در صدر قرار بگیرد.

برخلاف لیست گوشی‌های پرچمدار که تمام آن‌ها به تراشه‌های کوالکام مجهز بودند، در لیست گوشی‌های میان‌رده، چیپ‌های مدیاتک سهم بالاتری دارند. درحقیقت در این فهرست با تراشه‌های دایمنسیتی ۸۲۰۰، دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا و ۸۱۰۰ مکس روبه‌رو هستیم.

قدرتمندترین گوشی‌های میان‌رده آگوست ۲۰۲۳

در لیست ماه آگوست، ردمی نوت ۱۲ توربو قدرتمندترین گوشی معرفی شده است. این محصول به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ مجهز شده و از ۱۶ گیگابایت رم به‌همراه ۱ ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند توانسته امتیاز ۱,۱۴۸,۳۷۶ را به‌دست آورد.

قدرتمندترین گوشی‌های میان‌رده آگوست 2023

در رتبه دوم گوشی ریلمی GT Neo5 SE به‌چشم می‌خورد که مشخصات فنی یکسان با ردمی نوت ۱۲ پرو دارد؛ یعنی با اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲، ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی روبه‌رو هستیم. به همین دلیل اختلاف امتیاز آن با نماینده ردمی بسیار کم است و توانسته امتیاز ۱,۱۴۶,۶۰۷ را به‌دست بیاورد.

در رتبه سوم گوشی iQOO Neo 7 SE خودنمایی می‌کند و برخلاف دو گوشی قبلی، از تراشه مدیاتک بهره می‌برد. این دستگاه با تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ توانسته است امتیاز ۹۴۹,۷۴۲ را کسب کند و بالاتر از ویوو S17 پرو با امتیاز ۹۴۴,۳۲۹ قرار بگیرد.

در رتبه‌های بعدی لیست قدرتمندترین گوشی میان‌رده آنتوتو، گوشی‌های اوپو Reno 10 پرو، ردمی نوت ۱۲T پرو، ردمی K60E، شیائومی Civi 3، وان‌پلاس ریسینگ و وان‌پلاس Ace قرار دارند که قدرت همه آن‌ها را تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ یا ۸۱۰۰ تأمین می‌کند.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *