لوگو خدمات کامپیوتری

ویندوزیار

حل مشکل با یک تماس

آدرس ما

سراسر ایران

اینستاگرام ‌با قابلیت جدید ارسال نوت‌های ویدئویی ۲ ثانیه‌ای به‌روز شد

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

تهران - شهرک صنعتی نصیرشهر

info@windowsyar.com

همه روزه از 7 صبح الی 22

اینستاگرام ‌با قابلیت جدید ارسال نوت‌های ویدئویی ۲ ثانیه‌ای به‌روز شد
33
۲۳ آذر ۱۴۰۲
بهنام علی نسب

کاربران اینستاگرام مدتی است می‌توانند در قسمت بالای دایرکت یادداشت‌های کوتاهی در قالب حداکثر ۶۰  کاراکتر، به‌مدت ۲۴‌ ساعت به اشتراک بگذارند. حالا این امکان برای آنها فراهم شده که در کنار محتوای نوشتاری بتوانند ویدیوهای کوتاه ۲ ثانیه‌ای را نیز منتشر کنند.

همانطور که گفته شد مدتی است کاربران اینستاگرام می‌توانند در قسمت بالای بخش دایرکت، محتوای متنی و یادداشت‌های کوتاهی را مربوط به کارهای روزانه یا پیام‌هایی که تمایل دارند با دیگران به اشتراک بگذارند، منتشر کنند. کاربران تاکنون می‌توانستند فقط محتوای متنی را در قسمت نوت‌ها با دیگران به اشتراک بگذارند ولی حالا اینستاگرام این قابلیت را گسترش داده و این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند نوت‌های ویدیویی ۲ ثانیه‌ای منتشر کنند تا به مدت ۲۴ ساعت در بالای بخش دایرکت قابل دسترسی باشد.

اینستاگرام ‌با قابلیت جدید ارسال نوت‌های ویدئویی 2 ثانیه‌ای به‌روز شد

نوت‌های ویدیویی ۲‌ ثانیه‌ای به اینستاگرام اضافه شد

نوت‌های اینستاگرام برپایه محتوای متنی طراحی و در دسترس کاربران قرار گرفت. مدتی قبل قابلیت اضافه کردن محتوای صوتی هم به این قسمت اضافه شد. حالا متا تصمیم گرفته قدرت عمل بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد و نوت‌های ویدیویی ۲ ثانیه نیز در قسمت‌های نوت‌ها قابل انتشار هستند.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی متا، کاربران می‌توانند به ویدیوهای ۲ ثانیه‌ای زیرنویس هم اضافه کنند. البته ویدیوهای این قسمت تنها ۲ ثانیه‌ای هستند، در نتیجه نمی‌توانند جای استوری را از آن خود کنند. کاربرانی که نوت‌های ویدیویی را مشاهده می‌کنند نیز می‌توانند برای پاسخ دادن به نوت‌ها هم از محتوای متنی و هم تصاویر، ویدیو، گیف و استیکر استفاده کنند.

باید دید آیا این قابلیت جدید می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند یا خیر.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *