لوگو خدمات کامپیوتری

ویندوزیار

حل مشکل با یک تماس

آدرس ما

سراسر ایران

مانیتور جدید لنوو معرفی شد؛ مشاهده محتوای سه‌بعدی بدون عینک + عکس

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

تهران - شهرک صنعتی نصیرشهر

info@windowsyar.com

همه روزه از 7 صبح الی 22

مانیتور جدید لنوو معرفی شد؛ مشاهده محتوای سه‌بعدی بدون عینک + عکس
24
۱۳ شهریور ۱۴۰۲
بهنام علی نسب

مانیتور ۲۷ اینچی ۴K جدید لنوو که با تمام مانیتورهای قبلی این شرکت فرق می‌کند، در نمایشگاه IFA 2023 معرفی شد. نمایشگر لنوو ThinkVision 27 3D Monitor با استفاده از لنز لنتیکولار و ردیابی آنی چشم، محتواها را بدون نیاز به عینک مخصوص به‌صورت سه‌بعدی به شما نشان می‌دهد.

به‌ گزارش آرس‌تکنیکا، مانیتور لنوو یک نمایشگر ۱۹۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی است که به هر چشم شما دو تصویر متفاوت می‌فرستد تا جلوه سه‌بعدی ایجاد کند. این شرکت می‌گوید علاوه بر سخت‌افزار، نرم‌افزار این محصول را که ۳D Explorer نام دارد هم به‌صورت انحصاری توسعه داده است. نرم‌افزار ۳D Explorer شامل یک ۳D Player و SDK است که برای تولید اپ‌های سه‌بعدی استفاده می‌شود.

مانیتور جدید لنوو معرفی شد

مشخصات مانیتور لنوو ThinkVision 27 3D Monitor

لنز لنتیکولار لنوو تینک‌ویژن ۲۷ جدید قابل سوئیچ است و اجازه می‌دهد که در حالت دوبعدی هم با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی از این دستگاه استفاده کنید. سایر مشخصات این محصول به‌عنوان یک مانیتور دوبعدی در حد استاندارد است.

مشاهده محتوای سه‌بعدی بدون عینک

مانیتور لنوو از یک پنل ۴K IPS با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی، نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ و پوشش ۹۹ درصدی از طیف رنگی DCI-P3 بهره می‌برد. این دستگاه همچنین دارای دو درگاه HDMI 2.1، یک درگاه DisplayPort 1.4، چهار درگاه USA-A 3.1 Gen 1، یک درگاه USB-C 3.2 Gen 1 با توان ۱۵ واتی و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است.

مشاهده محتوای سه‌بعدی بدون عینک

طبق تجربه وب‌سایت پی‌سی‌مگ، مشاهده محتواهای سه‌بعدی روی این مانیتور بسیار جالب‌توجه است و استفاده از این دستگاه برای کسانی که با مدل‌های سه‌بعدی سروکار دارند، خیلی جذاب خواهد بود. بااین‌حال، ظاهراً تجربه مشاهده سه‌بعدی محتوا در یک لحظه فقط به یک نفر محدود است و صرفاً در فاصله ۶۰ تا ۱۰۰ سانتی‌متری ممکن می‌شود.

لنوو ThinkVision 27 3D Monitor از ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ با قیمت ۲۹۹۹ دلار راهی بازار آمریکا می‌شود. در ادامه در ماه فوریه باید منتظر عرضه جهانی این دستگاه باشیم.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *