لوگو خدمات کامپیوتری

ویندوزیار

حل مشکل با یک تماس

آدرس ما

سراسر ایران

سری پیکسل ۸ احتمالاً تا ۷ سال پشتیبانی نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

تهران - شهرک صنعتی نصیرشهر

info@windowsyar.com

همه روزه از 7 صبح الی 22

سری پیکسل ۸ احتمالاً تا ۷ سال پشتیبانی نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد
20
۳ مهر ۱۴۰۲
بهنام علی نسب

سری پیکسل ۸ گوگل هفته آینده در تاریخ ۱۲ مهرماه رسماً معرفی می‌شود و از همین حالا با بخش عمده مشخصات و ویژگی‌های آن آشنا هستیم. در گزارشی تازه گفته شده است که این سری تا ۷ سال از پشتیبانی نرم‌افزاری برخوردار خواهد شد که اتفاق بسیار جذابی است.

به‌ گزارش وب‌سایت ۹۱Mobiles و براساس اطلاعات منبع آگاهی به نام Kamila Wojciechowska، سری پیکسل ۸ برای اولین‌بار تا ۷ سال از آپدیت‌های نرم‌افزاری برخوردار می‌شود. البته این گزارش به‌طور کلی به پشتیبانی نرم‌افزاری اشاره می‌کند و احتمالاً باید منتظر انتشار ۵ آپدیت بزرگ اندروید و ۷ سال آپدیت امنیتی باشیم.

گوگل با پیکسل ۸ از سامسونگ جلو می‌افتد؟

گوگل درحال‌حاضر برای گوشی‌های پیکسل، ۳ سال آپدیت اندروید و ۵ سال آپدیت امنیتی منتشر می‌کند. اما همان‌طور که پیش‌تر در گزارش‌ها گفته شده بود، این شرکت می‌خواهد از سامسونگ پیشی بگیرد و پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌تری ارائه کند. سامسونگ درحال‌حاضر تا چهار آپدیت بزرگ اندروید را برای گوشی‌های جدید خود منتشر می‌کند.

سری پیکسل 8 احتمالاً تا 7 سال پشتیبانی نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد

در گزارش امروز همچنین تمام مشخصات سری پیکسل ۸ افشا شده است. مدل استاندارد نمایشگر ۶.۲ اینچی با روشنایی ۲۰۰۰ نیت و مدل پرو نمایشگر ۶.۷ اینچی با روشنایی ۲۴۰۰ نیت خواهد داشت. پیکسل ۸ با حداقل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و پیکسل ۸ پرو با ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. هر دو گوشی از تراشه تنسور G3 و کمک‌پردازنده تایتان M2 برخوردار خواهند شد.

عضو کوچک‌تر این خانواده باتری ۴۵۷۵ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۲۷ واتی و عضو بزرگ‌تر باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۳۰ واتی خواهد داشت. پیکسل ۸ احتمالاً به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. پیکسل ۸ پرو نیز یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد داشت.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *